Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Maikel | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Kulesza adresBiałystok zarejestrowany15.09.2007 @21:38:47 ostatnio na stronie17.12.2012 @05:52:32

student trzeciego roku Grafiki na wydziale Architektury Politechniki Białostockiej



Michał Kulesza - projektowanie graficzne/web design/fotografia

Chętnie podejmę się współpracy w poszczególnych projektach:
- identyfikacja; logo, wizytówki, broszury, papier firmowy, teczki, księgi znaku itp.
- DTP; projektowanie i przygotowanie składu publikacji do druku.
- elementy reklamowe; plakat, ulotki, banery, tablice, roll up'y itp.
- web design; projektowanie szablonów www, elementów na strony internetowe, banery, ikonki, piktogramy.
- fotografia oraz cyfrowa obróbka obrazu; fotografia produktowa, packshot'y, portret.


http://www.michalkulesza.com

http://www.michalkulesza.blogspot.com

http://www.behance.net/kelmai


0997e9305fa77197528e999a2dc60226

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.michalkulesza.com Gadu-Gadu1253814
digarty64 komentarze1670 posty na forum3

komputer / sprzęt
solidny

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~zwyczajnaa    21.06.2008 @15:16:59
nie posiadam żadnego - jeszcze
dzieki za odwiedziny, pozdrawiam
_______
?Oczy, które płakały...widzą wszystko inaczej, lepiej.?

~anuuusia    21.06.2008 @13:36:22
thx
~m1y    21.06.2008 @10:59:50
thank u
_______
zobaczyłem - oceniłem, nie dziękuj tylko wejdź - zobacz, wyraź siebie oraz oceń moje prace.. http://m1y.digart.pl
~olas3    21.06.2008 @10:50:47
dzięki:D
~Thylacine    20.06.2008 @23:56:14
thnx
~dona7    20.06.2008 @21:56:52
nie to takie efekt specjalny że niby jak we śnie hehe dziekuje pięknie za komentarz
_______
Proszę nie dziękuj!
Z góry dziękuję :P
~cezowaty    20.06.2008 @21:32:07
dzieks
~RedMorpho    20.06.2008 @21:21:10
_______
"Drogocennym darem jest umiejętność słyszenia duszy człowieka."
M.G.
~Checkmate    20.06.2008 @07:51:45
dzień się dobrze nie zaczął i znów mnie denerwujesz swoją przesadną samokrytyką ^^ wredota ^^
~fronci    13.06.2008 @00:58:13
b dziekuje
~Krzynioo    28.05.2008 @21:33:19
tak, hdr
_______
Trzeba używać całej skali ocen...
~Checkmate    24.03.2008 @23:39:53
cała przyjemność po mojej stronie również pozdrawiam ;]
+regnar    22.03.2008 @23:49:18
A faktycznie- jest w tym dużo prawdy, nie pomyślałem o tym :/. Dzieki za opinie :D
~Lolipopek    18.03.2008 @22:06:47
Dzieki za rade
_______
pruk....pruk....
~gracjan    10.03.2008 @00:21:36
danke
_______
sięganie dna to nie wypad na weekend.
~marynka1012    10.03.2008 @00:14:24
thx
_______
..
~Tantarian    04.03.2008 @20:48:54
Dzięki
~Gawiedo    24.01.2008 @18:09:20
no no no przyzwojto galeryjkę sobie stworzyłeś,
czem to ja piotr
~Wielki    01.01.2008 @18:54:15
dzięki pozdro!
~ukaszg    02.12.2007 @19:04:26
dzieki
~ukaszg    02.12.2007 @19:04:24
dzieki
+regnar    29.11.2007 @00:36:19
Dzieks za ocene i dodanie :D
~MissNevermind    18.11.2007 @01:35:19
Dziękuje!
_______
No i na co się gapisz? To tylko ja..

*pif paf, bang bang* He he I kill ya!

"It`s a small crime and I`ve got no excuse."
~pandorcia    18.11.2007 @01:01:32
Dziękuję!
~Nika666    17.11.2007 @23:13:27
nmzc i też dzięki ^^
pozdrawiam : )
_______
"Żyć to przekształcać się w dzieło sztuki"
Poprzednia strona 1 ... 7 8 9 10 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt